Subject: Vs: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetluse seisukoht
From: Siim Jürima <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rait Parve" <[email-masked]>,Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Imre Saar" <[email-masked]>,Margus Sööt <[email-masked]>, "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>, "Alar Mik" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 16:49:55 +0300

Tere

Viimsi vallavalitsus edastab täiendava arvamuse seoses Riigitee 11251
Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti
koostamise projekteerimistingimuste menetlusega.

Viimsi vallavalitsus on väljastanud 21.07.2021 tee-ehitusloa TEL-156
Rohuneeme tee 35 parkla rajamiseks. Ehitusseadustik § 45 kohaselt kehtib
ehitusluba viis aasta. Rohuneeme tee 35 kinnistuga külgnevas lõigus ei ole
projekteerimistingimustes toodud eskiislahendus kooskõlas antud ehitusloa
saanud projektlahendusega. Rohuneeme tee 35 kinnistu omanik pöördus
vallavalitsuse poole informatsiooniga, et Transpordiameti poolt esitatud
eskiislahendus halvendab Rohuneeme tee 35 ärihoone toimimist, kuna
eskiislahendusega kaovad viis tema hoonet teenindavat parkimiskohta.
Kinnistu omanik on tellinud T-Model OÜ-lt ala lahenduseks täiendava
eskiisi, mille esitab tutvumiseks Viimsi vallavalitsusele ja
Transpordiametile.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

Saatja: Siim Jürima
Saatmisaeg: neljapäev, 24. oktoober 2024 10:42
Adressaat: [email-masked]
Koopia: Rait Parve <[email-masked]>; Taavi Valgmäe
<[email-masked]>; Imre Saar <[email-masked]>; Margus Sööt
<[email-masked]>; Allar Lehtsalu <[email-masked]>; Alar
Mik <[email-masked]>
Teema: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule
kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste
menetluse seisukoht

Tere

Viimsi vallavalitsus on tutvunud Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km
1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti koostamise
projekteerimistingimuste eelnõuga.

Viimsi vald teeb ettepaneku asendada RMK Külastuskeskuse ja kergliiklustee
vahele projekteeritud kivisillutisest ala haljasalaga. Tegemist on Viimsi
vallale omase ajaloolise miljöö hoidmisega.

Lugupidamisega

Siim Jürima
teede vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8861

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.